سه وعده غذایی در یک بطری

سه وعده غذایی در یک بطری

درباره وب
به ماورای خود نگاهی بیاندازید!

سه وعده غذایی در یک بطری

Coffiest، همچون نوشیدنی Soylent، برای افرادی ساخته شده که به هر دلیلی، قادر نیستند وقت خود را به صرف صبحانه یا سایر وعده های غذایی اختصاص دهند. در Coffiest مواد غذایی مختلفی قرار گرفته که از جمله آنها می توان به روغن جلبک دریایی (به دلیل ارزش غذایی بالای آن)، پروتثین سویا و تیانین (برای کاهش استرس و اضطراب) اشاره نمود.

در نهایت باید افزود که به گفته کمپانی مورد اشاره، Coffiest کافئینی معادل دو لیوان 226 گرمی قهوه دارد و Soylent امیدوار است با نوشیدنی جدید خود، افراد بیشتری را ترغیب به مصرف فرمول خود کند. ناگفته نماند هر بسته 6 عددی از Coffiest با قیمت 37.05 دلار به مشترکین فروخته می شود و این قیمت برای سایر مصرف کنندگان عادی تا 39 دلار افزایش می یابد.

 

منبع: دیجیاتو


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده :
تاريخ : شنبه 3 تير 1396 ساعت: 15:21
 کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  تقویت فن بیان  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید